اخبار اليوم تامر أمين: "السوشيال ميديا مليان بنات ملط.. قعدت لـ6 الصبح أتفرج" (فيديو)

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ
قال الإعلامي تامر أمين، إن بعض المواطنين ارسلوا له يسألوه بسبب تحامله على الراقصة "جوهرة" بعد انتشار فيديوهاتها الإباحية، خاصة وأن هناك مئات الفتيات تظهر عرايا على مواقع التواصل الاجتماعي.


وأضاف "أمين" خلال برنامجه "أخر النهار" على قناة "النهار"، قائلا: "أنا ماليش في السوشيال ميديا وأخري الواتس بس، فاستشرت صديق ليا، ولقيت فيه حاجات قمة في القذارة، فيه أفلام جنسية كاملة، وبنات منزلين صورة ليهم عريانين ملط لأمؤاخذة أو بملابس مخلة جدا، وفيه مواقع شات وتعارف بين الشباب والشابات".


وتابع: "صديقي قعد يفرجني على الحاجات دي، وقعد يمكن لحد 6 الصبح بنتفرج على الحاجات دي، وانا مش مصدق، البنات حلوة مش عارف ايه اللى يخليهم يعملوا كدة".


واختتم: "إيه اللى بتعملوه ده؟ هو ده مش خاضع للقانون؟ أي نشر لفيديوهات جنسية على وسيلة انتشار تعتبر جريمة، دا فجور ولو إحنا سكتنا على انتشار الفجور مش هيحصل كويس".

الخبر | اخبار اليوم تامر أمين: "السوشيال ميديا مليان بنات ملط.. قعدت لـ6 الصبح أتفرج" (فيديو) - يمكنك مشاهدة مصدر الخبر الاصلي من الرابط التالي وهو : الفجر ويخلي موقع الوحدة عن مسؤوليته الكاملة عن محتوي اي خبر وانما تقع المسؤولية على الناشر الاصلي للخبر.

أخبار ذات صلة

0 تعليق